Sunday, March 20, 2011

bebudak skolah zaman skang

petang,,petang,,,petang,,
nyebok jap,,,,
ptg yg indah yg bru pas hujan td,aku da xde bnda nk wat,,,
asimen pown da tergendala nk wat coz berangan nk kawen ngan sub hero cte "spring waltz",,,ngahahahahaha
setelah habes berangan aku pown g ler menjelajah fb2 insan2 yg ade lam fb aku neyh
maka mendaratlah aku kt sorang hmba Allah yg umh die area2 umh aku je,,,
(identiti d'rahsiakan)
bace punye bace pnye bace status2 n komen2 die n mmber die aku nek pusing buntot n tlinge tgk ayat2 dorang
sepatah haram aku xpaham pe yg die tulis,,mcm2 loghat alien tertelan buah tembikai pown ade,,,
nk kate ckgu kt skolah ade ajar bhsa n tulisan mcm 2 xplak aku rasse,,
pdhal skolah yg dorang2 skolah 2 pown skolah aku gak tp xde plak ckgu2 aku ajar eja n tulis mcm 2,,,
ishhhhh
mcm2 la bdak2 zaman skang ni
nk taw x pe yg aku xpahamkan pe yg dorang tlis,,,
klu korang bce pown kompom2 amek mase staun 3 suku bru ley paham 1 perkataan,,,
  1. adee uanx tynx saie kee ..?? :
  2. yeke . ?saia pun miss awx .hahahahahha
  3. kepade yg berikutt , hoho . hamax sagd kea axou na kat xou ..eee , tulun ah dhoo .geli sia xou kap xou na tunang ..xou kije puns tah kemanee ..kap na tunang ..eee . tulun ah paam .tah ape yg tunang xou makn sok .axou puns tatao ..tah2 makn paser jehh .
  4. hahaaa . sengal kn ..???hahh , sengal an budaxs ue ..macm hamax sagd axou na kat dea ..
  5. tlg ahh paam ..na jeless an axou konon ..huhhh . sket ta jeless lha .
  6. haduhhhh , asl busan sagdd arynei ..??
  7. apee mao buadd .
  8. huhhhh !!!!!!! ...golaxs lk yehh 
  9.  huhh . asl nan dea ek ..??knpe dea maseh ta mced2 axou age ..haduyy yai , busan nye lor ..dea buad ape ..?? em .. tenciuns2 .

hakhakhak,,,2 bru sket,,pnat aku nk edit2,,len kali je la aku bg lg,,,ckup2 la aku da ciplak harta intelek org neyh,,,,xsggup aku nk jd org dungu bce menda2 mcm 2
klakar pown ade sbb sptah aharam aku xpaham pe yg die ckpkan 2
pelik2
agak2 klu berterusan la mcm ni,maun rosak bhsa jiwa bngsa neyh
aku pown gne gak shortform ni tp xde la mcm 2 skali
at least org paham sket pe aku ckp
ishhhhhm,,,,ckup2 la aku merapek neyh
len kali aku carut marut lg

p/s ::pada insan tersebut,,,aku mnx maap ye ciplak ko pnye stts n komen kt fb ko,,,,jgn marah ye,,,sekadar renungan d'ptg2 ari jew,,muehehehehehhe

bubyeeee sume,,,,
assalamualaikum,,,,



2 comments:

  1. hahaha... mmg mcm2 status plek ble jmp kat fb.. kalah astro!! haha :D

    ReplyDelete
  2. hehehe,,taw xpe,,hnya kaum2 mereka je yg paham bhase2 dorang neyh,,,kte yg muda remaja ni lgsg xtaw dorang2 ckp pe,,ishhh

    ReplyDelete