Saturday, March 19, 2011

makan,,makan,,,makan,,,,fb,,fb,,,fb,,fb,,,,

waaa,,,td g mkn,,bnyak gak aku mkn ari ni,,,kne plak da lme xmkn nasi an,,,
menu ari ni mkn nasi goreng paprik + telur mata (my pebret), air tembikai n mkn sate,,,,bnyak x??ngeeeee~~~~~
punye la lapar tahap tenuk time 2,,,,
hehhehee,,xpe,bkn slali pown aku mkn an,,
ko sebok pe hal???(sape ntah aku mrh),,,,muehhheehhehehe

entri ari ni xtaw da nk ngarot pe,,,,mcm biase la,,
bile tangan da terdampar kt atas laptop ni tau nk menaip je tp pe yg nk ditaipkan 2 ntah la,,,
so,aku ikut je la jari aku ni nk tkan mane pown,,ikut ske die je laaa,,,,
ahahahahahha,,,aku da start mengarot blik,,,ngeeee~~~~
ingat nk lyan mvie blik tp tahap kemalasan da tahap kritikal mcm krakatau nk meletup,sat g la kot,,,
ingat nk wat asimen metho,,,
metho 2 pe???
g la google sndri kt website 2,,mls aku nk ekplen,,,
korang kn pndai2 blake,,,so,pepandai la cri,,,
td aku on fb,,,
paling sakit ati bile aku on je pappppp skali bnyak2 chat kuar,,,
ingatkan ramai la plak insan2 yg merindui aku(bujet aku top ar,,hahaha)
skali yg chat 2 sume dok send bnda alah merapek menda ntah
smlm da kne maki ngan aku,,,
\rupe2nye bnda alah 2 mmg aut0 send kt chat org
ishh,,,,sia2 je sape yg kne maki smlam,,,,budus tol la,,,
mmg ptt la fb ni ttup je
makin lame makin menyusahkan la plak
aku makin lame makin bosan tp tetap bukak gak
nk amik tau perkembangan askar2 wataniah aku yg len 2
(ntah sape2 askar wataniah 2 n lg 1wataniah 2 pe???)
aku da juah merapek,,,,
yg penting aku nk chowww wat metho,,,t xsiap smpai ke mati plak org dok ngate aku,,,,
lalalalalalalalalalalalalaallalalala~~~~~~
daaaaa,,,salammm

No comments:

Post a Comment