Monday, March 21, 2011

hujan owh hujan,,,,,

segala2nya tergendala dsbbkan hujan
tidakkkkkkk!!!!!!! 
hehehehehe,,,sje wat gempak
ari ni,spttnye kul 4 aku de latihan motor (da tua bru nk amek lesen)
tp dsbbkan hujan da mula renyai2,aku pown b'buat kptsan tuk cncl je klas ari ni,,,ahakzzz
suke2 je aku cncl....pdhal lom ujan ag pown td,aku je yg mls nk g
muehehehehehee,,,sdap2 tdo jam lak berbunyi kul 3,,,2 yg mo0d nk g 2 xde
ehehehehe,,,,,
terpksa la wat schedule bru tuk lathan motor g 2 jam,,,adeiiii,,mlsnye lak ai
da la bln 4 lak 2,,ishhhh
nyesal lak aku mls nk g td,,,,
xpe3,,,,yg pntg muvie aku tggl g spruh aku nk abeskan,,,
mse yg ade td aku penuhi dgn menonton muvie,,,,ngeeee~~~~
nk stdy tp mo0d setadi 2 dtg time mlm je,,siang2 ni bnyak mo0d mkn,muvie n tdo,,,,
setadi xmsuk lam list lg....bgus kan??
hehehehe,,k la,mate da ngantok lak  dsbbkan penangan burger ayam special + cheese td,,,,muehehehe
jmpe next entry yeww,,,daaaaaa
salam,,,,

No comments:

Post a Comment